Tuesday, 31 January 2012

done

alhamdulillah...

its over. yet. boleh tarik nafas panjang2 sekarang.

thanks to everybody for helping us. love you all guys!


this is how i am now. do not disturb me anymore. 
finish. its over. full stop.



:: dari kotak epal hijau ~ baru lepas tengok kungfu panda 2. sedih pulak aku. x pernah sedih pong kalau tengok cerita berbentuk manusia. tapi mungkin sebab po si panda tu comel sgt kot. tu yg sedih melampau. haha ::

Monday, 9 January 2012

single mingle

dear myself.






i love you so much.





muahh!muahh!







yes.
 i really did.




:: dari kotak epal hijau ~ do not stare at me like you didn't ever see me for 100 years. gua malu bro. tambah lagi ngan senyuman bermega megawatt kau tu bro. stop it. rasa nak benam muka dalam tasik je ::

Friday, 6 January 2012

the big

big event is coming.
i am running towards you. bebeh.





bilik dah macam singapura dilanggar todak.
diri dah serabut ibarat teratai kat tasik kenyir.
tidur pon macam diluah mati kucing ditelan mati beruk.
kalau rasa nak makan kepak ayam bersama penyepak, sila lah datang menyerabutkan hidup aku sekarang.





:: dari kotak epal hijau ~ aku x cair la dengan ayat pengcairan tahap lava gunung merapi kau tu. senyuman 1000 megawatt ko pong aku x heran bro ::