Sunday, 12 February 2012

salah program

3/2/2012

satu petang yang damai

jijah : boboi. nak g ceramah maulidur rasul x?

boboi : mesti la nak. kat mane? bila? (penuh keterujaan + kegelojohan)

jijah : kt paroi. isnin 6/2 ni. malam.

boboi : ok bebeh.


6/2/2012

hari yang dinanti kan pon tiba. aku dengan girang gumbira nye bersiap2. siap nyanyi lagu aku bukan pencinta biawak lagu sawansyah tu. 1945 H aku siap terpacak depan pintu rumah sambil mendendangkan "jijah....cepat...ceramah dah nak habis...."

tengah tggu bas sampai aku dengar gosip. ni bukan ceramah maulidur rasul tapi ceramah politik. ah sudah! aku dah x sedap hati ni. kalau dato' sahol tangkap aku masa kt ceramah ni macam mane??? habis la aku???

sekali bukan dekat paroi daa.... pilah je kot. dekat kompleks rakan muda. yang lagi dahsyat nye memang betol pon bukan ceramah maulidur rasul. ceramah politik beb! ah lantak la kan. janji dapat makan. hehehe.


aman kampus.

program ni la yang kami datang beramai2 pakai baju kurung tudung lip lap bagai dengan baju melayu sampin bunga bagai. macam nak g nikah. yelah.. dah bagitau ceramah maulid memang la pakai baju kurung. xkan nak pakai baju kelawar plak. bising la boboi. layan je la gamba2 yang x berapa nak bertamadun ni. hehe.

















gigam = gila gamba




:: dari kotak epal hijau ~ ada orang suka sangat bau adidas sport aku. hehe. siap cakap lagi ' lah...selama ni aku ingatkan jantan mana la pakai adidas dalam kelas ni.hahaha! cm bangang ::


No comments:

Post a Comment