Thursday, 29 March 2012

2 tahun 9 bulan

tamat sudah. tengah tunggu jet aku sampai. sangkut jem kat sg buloh. 

haissshhhh!!!
sedih nih!! ingat 2 tahun 9 bulan kat sini aku geleding geleding dok diam je ke. 5 tahun aku sekolah asrama pon x sama kat sini. x sepilu ni. ayat nak gempak je. nyampah pulak aku. sedih sebenarnya nak cakap babai kat kawan2. semalam dah hujan dah aku roomate aku balik. ni jap lagi ni... haishhhh!! pig iron betol la!!





tawan2... lepas ni x taw la bila lagi kita dapat jumpa balik. jangan lupa kat kawan korang yang kuat kentut ( sumber: aziera roomateku ), suka joget zapin ( sumber: ajijah ), keras kepala ego tinggi pokok kelapa suka merepek kerepek ayat nak bombastik aje kalau cakap suka hati tegur sape aje kalau jumpe tepi jalan kedekut taik itik jalan terkengkang kengkang macam jantan tido berdengkor gegar satu rumah kalau makan x ingat orang belakang banyak lagi lah! ( sumber: tikah coe kurak )




:: dari kotak epal hijau ~ lepas ni rutin harian berubah. jangan sedih2 boboi.... haissshhh! dah nak hujan ni! :: 

No comments:

Post a Comment