Thursday, 8 March 2012

cikgu fathiyah

al fatihah kepada arwah cikgu fathiyah.

sangat2 terkejut dapat call dari member semalam yang cikgu fathiyah dah tak de. she was suffered. brain cancer.  2 kali bedah. 2 kali koma. last koma selama seminggu and the doctor said if she awake she will paralyzed. ya Allah... Kau curahkan rahmat dan tempatkan beliau bersama orang2 mukmin. Kau kurniakan syurga pada beliau Ya Allah. 

cikgu mod math aku masa form 5 dulu. cikgu yang paling baik. cikgu yang paling sweet walaupun anak dah 7. cikgu yang pertama jumpa aku masa kat sekolah lepas ambik result spm yang macam tenuk. cikgu yang bagi kata2 perangsang sebelum aku keluar dari sekolah. cikgu yang everything paling best. 

tak sempat nak jumpa buat kali terakhir. tak sempat nak ucap terima kasih buat kali terakhir. tak sempat nak cium tangan buat kali terakhir. tak sempat nak lawat masa cikgu tengah sakit...



gambar kelas masa form 2. 
ni je stok gamba aku dengan arwah cikgu fathiyah.
jangan gelak tengok muka aku. 
i just 14 at that time.
hokayyh.



:: dari kotak epal hijau ~ kepada insan2 yang nak tengok sangat muka incik, pondan yang dok depan aku tu la incik. rase nak sepak2 je kan. heee ::

No comments:

Post a Comment