Monday, 18 June 2012

ordinary

In The Name Of Allah The Most Gracious And The Most Merciful

anda berada pada options yang mana apabila memandang belog saya ini. sekali pandang macam, woooww! hebat nyerrrr!! anak siapa la ni?!! dua kali pandang macam, ekelehhhh.. biasa je... rasa budak ni cilok kat tadika mana2 ntah nye... tiga kali pandang macam, uwekkkk!!! aku buat lagi cantekk laa woii!!! oleh itu, pandang lah sekali aje. tak pon jangan pandang teros. 

sebenarnya, gambar asal header ni tak la seteruk macam sekarang. aku punya la gigih sampai keluar peluh2 jantan mengedit gamba ni sebab aku dah tersilap snap gambar. gambar asal aku buat simbol 'peace'. menurut    gosip yang aku terima, 'peace' tu adalah lambang yahudi. jadi boleh start guna imaginasi anda sekarang macam mana gambar asal tersebut. 

oleh yang demikian kawan2, janganlah ulangi kesilapan yang saya tak sengaja buat ini.

ok yang ini aku dah tapis. tak ada unsur2 yang bakal memesongkan akidah.



dicilok khas dari twitter beliau.
hehe

dah macam gaya nak tebas rumput je nengok. urat tu dah macam nak tersembul keluar. photoshop terlebih. ni la jadinya. macam orang lepas gergaji balak je. tapi..... beliau tetap di hatiku. chewahh!! dah macam ayat karangan spm.



:: dari kotak epal hijau ~ semalam 27 Rejab = Israk Mikraj. walaupun cuaca agak panas tapi tidak perit menghangatkan. berangin je.. SubhanaAllah. kuasa dan nikmat Allah. cuma kita yang sedar ataupun buat2 tak sedar ::

No comments:

Post a Comment