Thursday, 30 August 2012

me equine




aku tengah tak de kerja. lalu habis album2 kenangan lampau aku korek2. nah korang tengok la. 

- cakap je lah ko rindu dekat mereka2 yang pernah sekapal setongkang dengan ko ni dulu .... muka dah sedih macam malaysia ni kena langgar todak je.. hahaha -

























































we are equine. we were equine. we will always equine.
sekarang alumni tak pon sang otai2 tua equine. 
rindu.
tak pe. tak pe. nanti korang ada event kat perlis akak kesayangan korang ni datang jadi pasukan sorak ye.. go equine go!!! hahahaha!



:: dari kotak epal hijau ~ nanti next entry aku cite pasal sorang budak ni memang konpem kahwen tahun depan. jeng jeng jeng!!!! teka la korang sampai raya haji tahun depan. hehehe ::

No comments:

Post a Comment