Friday, 28 September 2012

bila pompuan berjimba

hari pompuan keluar berjimba atau lebih dikenali dalam bahasa arab girls day out.


route
arau (rumah) - kangar (beli tiket bas balik raya) - jitra ( kedah + jimba + joli katak ) - arau ( singgah rumah ambik ubat apak) - kangar (solat asar) - kuala perlis (hampir2 tapi tak jadi ) - ipg kangar - arau














berbincang pasal isu air kat selangor *kononnnnnn... hahahaha

budak ni kalau bab makan memang nak gelojoh aje.

ditangkap bergosip. kat masjid pulak tu.

esok tengkorak aku sampai kat perak

dah macam nak kene pinang aje.

muka sesuci alam lepas solat.

rombongan cik kiah

hahahahaha hoa liow!







gile rabak besar mangkok ayon teddy bear kat belakang tu. sekali dia hempap aku memang maut dalam dakapan la.. hahahaha!

ini lah insan yang telah selamatkan kami dari terlajak perahu ke kuala perlis. kejap2.. aku yang terlebih pendek atau kamil yang terlebih tinggi macam jerangkong??




tengah lepak2 kat ipg si kamil ni tetibe nampak pak2 imam naik motor lalu. memang sepantas kilat start kereta cabot teros. hahahaha!

kemain gelak sakan masa keluar berjimba nih.. balik rumah gelabah ayam dengan kelas berderet2 lab selambak kuiz yang mampu bersepai otak. padan muka.




:: dari kotak epal hijau ~ aku rasa kena makan biskut tiger hari2 la. nanti boleh lari laju kejar bas hari2 macam dalam iklan tu. macam nak tertanggal tengkorak aku berlari dari fakulti nak pergi bas stop tadi. disebabkan kelembapan aku berlari ni lah maka arakian kalinya terlepas bas jugak. vavun la ::

2 comments:

  1. kau pendek sgt lah..btw apesal gmbr korg still gelap even aku capture bwh lampu???musykil *smbil garu dagu hhaaha

    ReplyDelete
  2. vangang... aku gtau kamil ko kutuk ktorg gelap masyarakat. hahahaha!

    ReplyDelete