Monday, 17 September 2012

jagalah diri engko tu


untuk budak yang nak kawen tu. 



pesanan dari kawan setenuk ko nih. 
jagalah diri ko tu. aku ngn ko dah jaoh sekarang ni weyh. dah tak de sape nak hambat mangkok2 yang selalu kaco kutuk ko dengan penyapu. nanti ko dah kawen memamg susah la kita berempat nak bergosip sampai pukul 5 6 pagi, joli katak keluar 7 pagi balik 11 malam, nak mengenang naseb kat tepi bukit. hahahahaha! hambek ko... sedih x? sedih x? hahahahaha! kejap lagi memang berbunyi la enset aku dengan mesej2 syahdu dan pilu. hahahahah!





:: dari kotak epal hijau ~ weyh apak.... cepat sket discharge dari wad tu weyh.. aku dah sunyi ni pandang sebelah katil tak de orang.... hidup ni penuh dogaan dan cabaran.. memang aku dah jadi masyarakat penyedih sekarang ::

3 comments:

  1. aku lglah nk discharge giler~~doktor tenuk xbg huh!!makin saket duk sini kot ;(

    ReplyDelete
  2. kan aku dah cakap.. memang suara2 syahdu senandung semalam berkumandang. hahahaha!

    ReplyDelete