Thursday, 6 September 2012

mari uji otak anda


bismillah..

hari tu aku dah janji nak mengentri pasal sorang budak yang nak kawen tahun depan kan.. nak kasi saspen sket. meh sini aku nak uji sket kehebatan dan kecerdikan otak saudara saudari sekalian..
antara 4 orang makhluk Allah kat bawah ni, korang teka la mana satu... 
hahahahahaha!!




hint :
- umoq 21 tahun
- ada mulut hidong mata kaki tangan 
- tinggal kt tanah melayu 
- warganegara Malaysia
- ic kaler biru
- sudah layak mengundi 


segala komen pendapat kutukan kritikan pujian gosipan adalah amat dialu alukan.
teka weyh... jgn tak teka....
hahahahaha!!



:: dari kotak epal hijau ~ neves! aku neves! gaya dah mcm neves pretty ugly je.. hahaha. ok terima la hakikat yang sabtu ni ko bakal mendaftar sebagai penduduk tetap bumi arau selama beberapa tahun. kurrr... kurrr... ::

9 comments: