Sunday, 9 September 2012

me lova


pada zaman dahulu... ada 3 orang budak nih.....




korang tengok. korang tengok.
macam mane la aku tak nanges macam pontianak mati laki je... vavun la. dah macam pondan je aku nanges dalam phone semalam mase budak2 ni tepon. 


kepada kukrak tersayang : ingat weyh.. aku tunggu ko kat sini. sempat kot ko masok degree sebelom aku habis. go kukrak go!!! hahaha


tikah & coe : korang pegi kelas nanti berdua je la.... konvo nanti kite jumpa ye. joli katak skali. hahahaha!



:: dari kotak epal hijau ~ dekat dah dengan sempadan ni. kalau kawen lari sedap jgk ni. hahahaha! chomprak ko. memang jap lagi tengkorak aku sampai kat perak ::

No comments:

Post a Comment