Wednesday, 19 September 2012

special to apak



untuk apak amira rina nurdiana



lagu ni tanda ingatan boboi ko ni yang tersadai kat arau. semoga lagu ni dapat temankan ko kat dalam wad tu. 
cepat sembuh weyh!!! dah lame tak begosip dengan ko nih.... 

tadi ko pesan kat aku jangan nanges kan.. ko tu jangan nanges jugak weyh! buruk tau tak pondan macam kita ni nanges! hahahahahah!




:: dari kotak epal hijau ~ dalam bas on the way balik rumah lepas kelas petang tadi. pakcik bas ni pasang lagu stok2 jiwang putus cinta tahap nak terjun lombong. aku rasa dia baru putus cinta dengan awek dia la.. tak pon bergadoh dengan bini. naseb baik bas ni tak terjun masuk lombong jugak  ::

5 comments:

  1. kebetulan aku tgh dgr lagu ni weyh..adekah itu C**** ahhah..aku pon tau pondan cm kite kalau nanges lagi burok dr pondan yg sedia ade..so aku tgh redha dgn segala ujian yg diberi..kau doakan lah aku leh kuar cepat2..

    ReplyDelete
  2. memang ini cinta. hahahaha! habeskan je la ayat tu... sabar apak. aku doakan yang terbaik untuk ko.

    ReplyDelete
  3. cinta pondan xnak aku..weyhhh nak discharge!!!nk jalan laju2 cm biase,nk hidup cm biase...nak doktor hensem..erkkkk~~

    ReplyDelete
  4. aku rasa chances ko nak dapat pindah shah alam tinggi. aku rasa ko kena pindah sana. tak ape la walau kita berjauhan... aku dah boleh basuh berak sendiri... hahahaha!!

    ReplyDelete
  5. mood nk blajar tu hilang weyh memandangkan haemoglobin aku kurang(relate ke?),aku bukan lah nak sangat dpt dekat sampai masuk hospital..erkkk..ada yg bagi telan panadol mlm ni kan~~~

    ReplyDelete