Saturday, 2 March 2013

adios

Bismillah and Assalamualaikum.



cuti sem masa besenang lenang bergumbira di rumah hampir dah nak sampai garisan penamat.
 ya.. ya.. ya... tiket pukul 12 malam nih... 


esok pagi celik je mata dah tak payah nak mandikan 2 orang budak yang selalu mandikan aku sekali, dah tak payah pakaikan baju seluar bedak tenuk tapir kat dorang, dah tak payah nak suap sumbat paksa diorang makan, dah tak payah hantar ambik dirong dekat tadika, dah tak payah nak tekeluar anak tekak membebel bila mainan dorang besepah satu rumah terutama taman permainan dorang - bilik aku- , dah tak payah nak main basikal la bola la ape la petang2, dah tak payah nak hambat dorang masuk tido malam2, dah tak payah nak selimutkan dorang malam2 n dah tak ade orang nak pelok aku pagi2 petang2 malam2 subuh2 senja2 rembang...





omaigod... aku boleh sawan kuda macam nih....









:: dari kotak epal hijau ~ kalau dulu aku benci gile nak jumpe dentist. tapi sekarang tidak lagi... hehehehe.. kalau boleh tiap sejam sekali nak pergi jumpa sang dentist. mana tau kot2 gigi aku runtuh semua... hahaha. miang keladi punya budak ::

No comments:

Post a Comment